HR Konsalting
Hermes Training & Research Centar nudi profesionalna i na prethodnim iskustvima zasnovana konsalting rešenja iz vrlo široke oblasti upravljanja ljudskim resursima.
HTRC tim profesionlanih HR savetnika i konsultanata iz oblasti interpersonalnih veština sa bogatim ličnim, profesionalnim i akademskim iskustvom pomoći će Vam u fazi analize, procene, planiranja, kreiranja, primene i evaluacije najboljih rešenja za Vaše poslovne izazove.
Kroz interaktivan i dvosmeran proces konsaltinga, prevešćemo identifikovane potrebe i zahteve u Vašu poslovnu realnost.
Pomoći ćemo vam da prepoznate potrebe i povećate efektivnost ključnih poslovnih procesa i poslovnih performansi uvođenjem najnovijih dostignuća i kreativnih rešenja savremenog poslovanja.
Kroz naše usluge poslovnog konsaltinga u saradnji sa Vašim menadžmentom, sprovešćemo analizu potreba i predstaviti predloge mera i rešenja.
Zajedno ćemo kreirati stimulativnu radnu atmosferu. Jačaćemo ciljane kompetencije Vaših zaposlenih kako bi stekli i zadržali komparativnu prednost u oblasti svog poslovanja i delovali u „zoni narednog razvitka“ vaše kompanije.
Naši konsultanti fokusirani su na sledeće oblasti:
- Analiza radnih mesta
- Procena radne uspešnosti
- Konsalting iz oblasti organizacione strukture i sistematizacije radnih mesta
- Merenje kvaliteta radnih performansi
- Razvoj i unapređenje mreže prodaje i evaluacija prodajnih aktivnosti kroz direktnu opservaciju u samim prodajnim objektima i posredno merenje putem programa „mystery shopera“
- Prepoznavanje i jačanje korporativnih vrednosti kod zaposlenih i prepoznavanje korporativnih vrednosti od strane klijenata
- Zadržavanje korisnika kroz specifične programe
- Koncept uvođenja motivacionih tehnika
- Obuke zaposlenih iz oblasti projektnog upravljanja
- Uvođenje metoda i tehnika projektnog upravljanja pri realizaciji značajnih projekata
- Mapiranje procesa rada sa merenjem ključnih indikatora (KPI) u cilju optimizacije procesa rada, smanjenja troškova i sa istovremenim poboljašanjem kvaliteta usluge ili proizvoda
Obuke
Naš jedinstveni pristup
Hermes Training & Research Centar pokriva preko 20 tema iz oblasti interpersonalnih veština za različite profile polaznika, prilagođenih potrebama kompanije i realnim uslovima poslovanja.
Osnovne prednosti našeg pristupa:
- Programi prilagođeni Vašem poslovnom okruženju - rad u malim grupama.
- Praktična primena stečenih veština - naši treninzi i programi su interaktivni i primenljivi.
- Stručni tim trenera i konsultatnata - naša najveća prednost. Stručan tim trenera i konsultatnata, profesora, HR specijalista i naučnih radnika sa ogromnim praktičnim iskustvom.
- Kontinuirana saradnja - briga o našim korisnicima i dugoročna evaluacija efekata naših programa je jedan od osnovnih postulata našeg poslovanja.
Treninzi u ponudi:
- Osnovni principi i veštine poslovne komunikacije
- Prezentacione veštine
- Prodajne veštine
- Napredne prodajne tehnike-cross/up selling
- Timski rad
- Upravljanje stresom
- Upravljanje konfliktima
- Osnovne motivacione veštine
- Upravljanje vremenom
- Coaching
- Aktivno slušanje
- Javni nastup
- Procena potencijala kroz kreativnu radionicu
- Veštine delegiranja-uspešno delegiranje
- Pregovaranje i pregovaračke veštine
- Rad sa teškim korisnicima
- Rešavanje problema
- Poslovna korespodencija
- Zadržavanje korisnika
- Clienting
Ponude trening paketa za specifične ciljne grupe:
- Menadžment kompanije - izrada ciljanih istraživanja iz oblasti motivacije; faktora zadovoljstva/nezadovoljsttva poslom; stepena identifikovanja sa korporativnim vrednostima kompanije; treninzi iz oblasti Menadžerskih veština; Liderstva; Timskog rada; Veština upravljanja i delegiranja...
- Segment prodaje - istraživanje stepena identifikovanja sa korporativnim vrednostima i osnovni motiovatori prodavaca; predlog mera u skladu sa rezultatima; implementacija standrada komunuikacije sa korisnicima; treninzi iz oblasti poslovne komunikacije, prodajnih i prezentacionih veština; rešavanja problema i upravljanja konfliktima.
- Oblast interne komunikacije - identifikovanje uskih grla i osnovnih faktira zastoja u internoj komunikaciji; organizaciono savetovanje u cilju postizanja skladne i afirmativne kao i visoko produktivne radne atmosfere.
- Oblast merenja kvaliteta rada - izrada kriterijuma za merenje kvaliteta rada određenih profesionalnih grupa; obuka i supervizija zaposlenih koji će se baviti merenjem kvaliteta.
Očekivani efekti:
- Sticanje novih i poboljšanje postojećih znanja i veština zaposlenih.
- Efekti na produktivnost.
- Prilagođavanje postojećih znanja zaposlenih novim poslovnim tendencijama i promenama u okviru kompanije-uspešnije upravljanje promenama
- Formiranje kvalitetnije i motivisanije kadrovske strukture.
- Usaglašenost sa promenama - efikasno prevazilaženje kriznih situacija
- Pozitivna vezanost i poverenje u kompaniju.
- Smanjenje apsentizma i fluktuacije zaposlenih
- Poboljšanje radne atmosfere, unapređenje radne sredine.
- Polazne osnove za ciljani istraživački rad i osmišljavanje preventivnih programa.
- Poboljšanje korporativnog imidža kompanije.
Metodologija:
- Organizovanje ciljanih treninga i obuka (predavački/interaktivni rad)
- Monitoring usvojenih veština tokom obuka (moguće je organizovati i direktan monitoring u radnoj sredini-poslovnica; prodajno mesto.)
- Evaluacija programa
- Dizajniranje i izvođenje ciljanih istraživanja
- Primena metoda i tehnika preventivno-psihološkog rada.
Selekcija
Hermes-Training & Research Centar sprovodi u saradnji sa Vašom kompanijom celokupan proces ili određene segmente procesa profesionalne selekcije.
Primena metoda profesionalne selekcije:
- Profesionalno psihološko testiranje
- Intervju i stručni intervjui sa najužim brojem kandidata u saradnji sa menadžmento kompanije,
- Izveštaj sa preporukom rang liste kandidata za konkretno radno mesto
- Formiranja projektnih timova
- Selekcija u fazi napredovanja odnosno promocije zaposlenih
- Analiza kompetencija i primena metodologije assesment centara;
- Analiza funkcionalnosti timskog rada
- Preporuka mera za poboljšanje/korekciju
Selekcija u fazi zapošljavanja zaposlenih
Selekcija u fazi raposređivanja zaposlenih
Metodologija:
Organizaciono Savetovanje
HERMES TRAINING & RESEARCH CENTAR, izvodi posebne programe Organizacionog savetovanja, čiji je osnovni cilj zaštita i unapređenje mentalnog zdravlja zaposlenih, negovanje zdrave klime međuljudskih odnosa i konstruktivne interne i eksterne komunikacije.
U okviru programa Organizacionog savetovanja, posebno smo razvili preventivne programe Upravljanja stresom i prevladavanja posledica stresa kod grupa zaposlenih koji su izloženi intenzivnim stresogenim faktorima. Stres predstavlja specifičan odnos osobe i sredine, a u tom odnosu ključna je subjektivna procena pretnje vezane za stresogeni dogaðaj. Postoje ogromne individualne razlike u kapacitetu osoba da se na konstruktivan način nose sa stresogenim životnim događajima. Takve životne okolnosti negativno utiču na zdravlje zaposlenih, klimu u okruženju i međuljudske odnose.
Efekti programa Upravljanja stresom i Prevladavanja posledica stresa su merljivi i prepoznatljivi i na nivou pojedinca i organizacije. Veoma stimulativno deluju na povećanje zadovoljstva zaposlenih radnom sredinom, povećavaju identifikovanje sa korporativnim vrednostima kompanije i doprinose opštoj produktivnosti i zadovoljstvu zaposlenih.
Organizacioni Koučing
Otključavanje potencijala na svakom nivou
Naše konsalting usluge uključuju i ponudu organizacionog koučinga, namenjenog pre svega menadžerima svih nivoa, kao i zaposleniima koji se pripremaju za određene menadžerske pozicije u okviru kompanije.
Koučing najšire možemo definisati kao proces promene tokom koga se osoba kreće od postojećeg ka željenom statusu.
Kada se proimenjuje organizacioni koučing?
- kada organizacija želi da unapredi performanse i kompetencije svojih ključnih zaposenih.
- kada postoje izvesni zastoji / krize u ponašanju ili određenoj kompetenciji ( izražene stresogene reakcije menadžera; problem u komunikaciji sa članovima tima; problem u delegiranju zadataka..).
- u cilju promocije, odnosno pripreme zaposlenog za novu poziciju u organizaciji.
- kada kompanija teži razvoju koučing kulture – kontinuiranog razvoja organizacije kroz razvoj pojedinaca koji je čine.
Proces organizacionog koučinga realizujemo tako što se detaljno upoznajemo sa specifičnim potrebama Vaše kompanije, polazimo od prepoznatih razvojnih potreba i tokom koučing procesa, povezujemo ih sa poslovnim ciljevima zaposlenih koji su u procesu koučinga.
Prepoznate ciljeve nadalje operacionalizujemo i vršimo kontinuiranu superviziju odnosno evaluaciju efekata.
Proces organizacionog koučinga – seting i dinamika rada:
- kada organizacija želi da unapredi performanse i kompetencije svojih ključnih zaposenih.
- kada postoje izvesni zastoji / krize u ponašanju ili određenoj kompetenciji ( izražene stresogene reakcije menadžera; problem u komunikaciji sa članovima tima; problem u delegiranju zadataka..).
- susreti se organizuju jednom do dva puta nedeljno; 7-10 susreta; 90 minuta
- u procesu organizacionog koučinga izuzetno je značajno pridržavanje svih etičkih principa rada koji su obavezjujući kao i pravila poverljivosti, koje predstzavlja neohodan preduslov uspešnog koučing procesa.