Skip to Content

HR Konsalting





Hermes Training & Research Centar nudi profesionalna i na prethodnim iskustvima zasnovana konsalting rešenja iz vrlo široke oblasti upravljanja ljudskim resursima. 

HTRC tim profesionlanih HR savetnika i konsultanata iz oblasti interpersonalnih veština sa bogatim ličnim, profesionalnim i akademskim iskustvom pomoći će Vam u fazi analize, procene, planiranja, kreiranja, primene i evaluacije najboljih rešenja za Vaše poslovne izazove.

Kroz interaktivan i dvosmeran proces konsaltinga,  prevešćemo identifikovane potrebe i zahteve u Vašu poslovnu realnost.

Pomoći ćemo vam da prepoznate potrebe i povećate efektivnost ključnih poslovnih procesa i poslovnih performansi uvođenjem najnovijih dostignuća i kreativnih rešenja savremenog poslovanja.


Kroz naše usluge poslovnog konsaltinga u saradnji sa Vašim menadžmentom, sprovešćemo analizu potreba i predstaviti predloge mera i rešenja.

Zajedno ćemo kreirati stimulativnu radnu atmosferu. Jačaćemo ciljane kompetencije Vaših zaposlenih kako bi stekli i zadržali komparativnu prednost u oblasti svog poslovanja i delovali u „zoni narednog razvitka“ vaše kompanije.


Naši konsultanti fokusirani su na sledeće oblasti:

  • Analiza radnih mesta
  • Procena radne uspešnosti
  • Konsalting iz oblasti organizacione strukture i sistematizacije radnih mesta
  • Merenje kvaliteta radnih performansi
  • Razvoj i unapređenje mreže prodaje i evaluacija prodajnih aktivnosti kroz direktnu opservaciju u samim prodajnim objektima i posredno merenje putem programa „mystery shopera“
  • Prepoznavanje i jačanje korporativnih vrednosti kod zaposlenih i prepoznavanje korporativnih vrednosti od strane klijenata
  • Zadržavanje korisnika kroz specifične programe
  • Koncept uvođenja motivacionih tehnika
  • Obuke zaposlenih iz oblasti projektnog upravljanja
  • Uvođenje metoda i tehnika projektnog upravljanja pri realizaciji značajnih projekata
  • Mapiranje procesa rada sa merenjem ključnih indikatora (KPI) u cilju optimizacije procesa rada, smanjenja troškova i sa istovremenim poboljašanjem kvaliteta usluge ili proizvoda

Obuke


Naš jedinstveni pristup

Hermes Training & Research Centar pokriva preko 20 tema  iz oblasti interpersonalnih veština za različite profile polaznika, prilagođenih potrebama kompanije i  realnim uslovima poslovanja. 

Osnovne prednosti našeg pristupa:

  • Programi prilagođeni Vašem poslovnom okruženju - rad u malim grupama.
  • Praktična primena stečenih veština - naši treninzi i programi su interaktivni i  primenljivi.
  • Stručni tim trenera i konsultatnata - naša najveća prednost. Stručan tim trenera i konsultatnata, profesora, HR specijalista i naučnih radnika sa ogromnim praktičnim iskustvom.
  • Kontinuirana saradnja - briga o našim korisnicima i  dugoročna evaluacija efekata naših programa je jedan od osnovnih postulata našeg poslovanja.

Treninzi u ponudi:

  • Osnovni principi i veštine poslovne komunikacije
  • Prezentacione veštine
  • Prodajne veštine
  • Napredne prodajne tehnike-cross/up selling
  • Timski rad
  • Upravljanje stresom
  • Upravljanje konfliktima
  • Osnovne motivacione veštine
  • Upravljanje vremenom  
  • Coaching
  • Aktivno slušanje
  • Javni nastup
  • Procena potencijala kroz kreativnu radionicu
  • Veštine delegiranja-uspešno delegiranje
  • Pregovaranje i pregovaračke veštine
  • Rad sa teškim korisnicima
  • Rešavanje problema
  • Poslovna korespodencija
  • Zadržavanje korisnika
  • Clienting

Ponude trening paketa za specifične ciljne grupe:

  •  Menadžment kompanije - izrada ciljanih istraživanja iz oblasti motivacije; faktora zadovoljstva/nezadovoljsttva poslom; stepena identifikovanja sa korporativnim vrednostima kompanije; treninzi iz oblasti Menadžerskih veština; Liderstva; Timskog rada; Veština upravljanja i delegiranja...
  •  Segment prodaje - istraživanje stepena identifikovanja sa korporativnim vrednostima i osnovni motiovatori prodavaca; predlog mera u skladu sa rezultatima; implementacija standrada komunuikacije sa korisnicima; treninzi iz oblasti poslovne komunikacije, prodajnih i prezentacionih veština; rešavanja problema i upravljanja konfliktima.
  •  Oblast interne komunikacije - identifikovanje uskih grla i osnovnih faktira zastoja u internoj komunikaciji; organizaciono savetovanje u cilju postizanja skladne i afirmativne kao i visoko produktivne radne atmosfere.
  •  Oblast merenja kvaliteta rada - izrada kriterijuma za merenje kvaliteta rada određenih profesionalnih grupa; obuka i supervizija zaposlenih koji će se baviti merenjem kvaliteta.


Očekivani efekti:

  • Sticanje novih i poboljšanje postojećih znanja i veština zaposlenih.
  • Efekti na produktivnost.
  • Prilagođavanje postojećih znanja zaposlenih novim poslovnim tendencijama i promenama u okviru kompanije-uspešnije upravljanje promenama
  • Formiranje kvalitetnije i motivisanije kadrovske strukture.
  • Usaglašenost sa promenama - efikasno prevazilaženje kriznih situacija
  • Pozitivna vezanost i poverenje u kompaniju.
  • Smanjenje apsentizma i fluktuacije zaposlenih
  • Poboljšanje radne atmosfere, unapređenje radne sredine.
  • Polazne osnove za ciljani istraživački rad i osmišljavanje preventivnih  programa.
  • Poboljšanje korporativnog imidža kompanije.

Metodologija:
  • Organizovanje ciljanih treninga i obuka (predavački/interaktivni rad)
  • Monitoring usvojenih veština tokom obuka (moguće je organizovati i direktan monitoring u radnoj sredini-poslovnica; prodajno mesto.)
  • Evaluacija programa
  • Dizajniranje i izvođenje ciljanih istraživanja
  • Primena metoda i tehnika preventivno-psihološkog rada.

Selekcija 


Hermes-Training & Research Centar sprovodi u saradnji sa Vašom kompanijom celokupan proces ili određene segmente procesa profesionalne selekcije.


Primena metoda profesionalne selekcije:
 
    Selekcija u fazi zapošljavanja zaposlenih
     
  • Profesionalno psihološko testiranje
  • Intervju i stručni intervjui sa najužim brojem kandidata u saradnji sa menadžmento kompanije,
  • Izveštaj sa preporukom rang liste kandidata za konkretno radno mesto

  • Selekcija u fazi raposređivanja zaposlenih
     
  • Formiranja projektnih timova
  • Selekcija u fazi napredovanja odnosno promocije zaposlenih


  • Metodologija:
     
  • Analiza kompetencija i primena metodologije assesment centara;
  • Analiza funkcionalnosti timskog rada
  • Preporuka mera za poboljšanje/korekciju

Organizaciono Savetovanje


HERMES TRAINING & RESEARCH CENTAR,  izvodi  posebne programe Organizacionog savetovanja, čiji je osnovni cilj zaštita i unapređenje mentalnog zdravlja zaposlenih, negovanje zdrave klime međuljudskih odnosa i konstruktivne interne i eksterne komunikacije.

U okviru programa Organizacionog savetovanja, posebno smo razvili preventivne programe Upravljanja stresom i prevladavanja posledica stresa kod grupa zaposlenih koji su izloženi intenzivnim stresogenim faktorima. Stres predstavlja specifičan odnos osobe i sredine, a u tom odnosu ključna je subjektivna procena pretnje vezane za stresogeni dogaðaj. Postoje ogromne individualne razlike u kapacitetu osoba da se na konstruktivan način nose sa stresogenim životnim događajima. Takve životne okolnosti negativno utiču na zdravlje zaposlenih, klimu u okruženju i međuljudske odnose.  

Efekti programa Upravljanja stresom i Prevladavanja posledica stresa su merljivi i prepoznatljivi i na nivou pojedinca i organizacije. Veoma stimulativno deluju na povećanje zadovoljstva zaposlenih radnom sredinom, povećavaju identifikovanje sa korporativnim vrednostima kompanije i doprinose opštoj produktivnosti i zadovoljstvu zaposlenih.

Organizacioni Koučing

Otključavanje potencijala na svakom nivou


Naše konsalting usluge uključuju i ponudu organizacionog koučinga, namenjenog pre svega menadžerima svih nivoa, kao i zaposleniima koji se pripremaju za određene menadžerske pozicije u okviru kompanije.
 

Koučing najšire možemo definisati kao proces promene tokom koga se osoba kreće od postojećeg ka željenom statusu.


 Kada se proimenjuje organizacioni koučing?

  • kada organizacija želi da unapredi performanse i kompetencije svojih ključnih zaposenih.  
  • kada postoje izvesni zastoji / krize u ponašanju ili određenoj kompetenciji ( izražene stresogene reakcije menadžera; problem u komunikaciji sa članovima tima; problem u delegiranju zadataka..).  
  • u cilju promocije, odnosno pripreme zaposlenog za novu poziciju u organizaciji.
  • kada kompanija teži razvoju koučing kulture – kontinuiranog razvoja organizacije kroz razvoj pojedinaca koji je čine.

Proces organizacionog koučinga realizujemo tako što se detaljno upoznajemo sa specifičnim potrebama Vaše kompanije, polazimo od prepoznatih razvojnih potreba i tokom koučing procesa, povezujemo ih sa poslovnim ciljevima zaposlenih koji su u procesu koučinga.  

Prepoznate ciljeve nadalje operacionalizujemo i vršimo kontinuiranu superviziju odnosno evaluaciju efekata.


Proces organizacionog koučinga – seting i dinamika rada:


  • kada organizacija želi da unapredi performanse i kompetencije svojih ključnih zaposenih.  
  • kada postoje izvesni zastoji / krize u ponašanju ili određenoj kompetenciji ( izražene stresogene reakcije menadžera; problem u komunikaciji sa članovima tima; problem u delegiranju zadataka..).  
  • susreti se organizuju jednom do dva puta nedeljno; 7-10 susreta; 90 minuta
  • u procesu organizacionog koučinga izuzetno je značajno pridržavanje svih etičkih principa rada koji su obavezjujući kao i pravila poverljivosti, koje predstzavlja neohodan preduslov uspešnog koučing procesa.