Skip to Content

Edukacija


O edukaciji

Sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da će Hermes Training & Research Center organizovati edukaciju iz Organizacionog savetovanja. Edukaciju realizuju prof.dr Jelena Sladojević Matić i prof.dr Jasna Milošević Đorđević sa saradnicima, iskusnim profesionalcima iz oblasti ljudskih resursa i organizacionog savetovanja.

Edukacija iz organizacionog savetovanja akreditovana je od strane Centra za primenenju psihologiju i Republičkog zavoda za socijalnu zaštitu (Odeljenje za profesionalnu obuku) i jedina je edukacija koja je organizovana tako da pruži polaznicima kompleksnaintegrisana znanja i veštine iz oblasti upravljanja ljudskim resursima kao i iz oblasti organizacionog savetovanja sa osnovnim ciljem kreiranja i održavanja funkcionalne i zdrave radne sredine i kontinuiranog rada na zaštiti i unapređenju mentalnog zdravlja zaposlenih. 


O organizacionom savetovanju

Organizaciono savetovanje je kompleksan skup znanja i veština pomoću kojih HR manageri dijagnostkuju stanje radne sredine, definišu kritične tačke, posebnim metodologijama osmišljavaju mere za otklanjanje neusaglašenosti, unapređuju opštu klimu u kompaniji i doprinose efikasnosti poslovanja i kreiraju zdravu i funkcionalnu radnu sredinu kroz koncept promocije mentalnog zdravja.

Kome je program namenjen ?

Program je namenjen profesionalcima iz oblasti HR-a kao i koleginicama i kolegama koji planiraju da razvijaju karijeru u oblasti ljudskih resursa. Uslov za edukaciju su završene četvorogodišnje akademske studije.

Kompetencije koje stičete nakon završene edukacije:

Nakon završene edukacije bićete obučeni da u okviru organizacije ili kao eksterni konsultant obavljate sledeće aktivnosti i projekte:

  • skrining radne sredine i dijagnostiku određenih segmenata radnog ponašanja
  • sprovođenje ciljanih istraživanja iz oblasti organizacionog savetovanja (konceptualizacija istraživanja, sprovođenje istraživanja; interpretacija dobijenih rezultata)
  • osmišljavanje i sprovođenje programa iz oblasti organizacionog savetovanja i to: na osnovu rezultata istraživanja kao i u skladu sa prepoznatim potrebama organizacija sa kojima sarađujete
  • prepoznavanje disfunkcionalnih obrazaca organizacionog ponašanja i kreiranje i sprovođenje preventivnih programa u skladu sa prepoznatim problemima
  • evaluaciju efekata sprovedenih programa i primenjenih mera (kroz primenu kvalitativnih i kvantitaivnih istraživanja; prikaz rezultata i prezentaciju efekata sprovedenih programa/mera)

 

Program Edukacije


Program se sastoji iz dva modula:


  1. Uvodni kurs iz organizacionog savetovanja (jednogodišnja edukacija)

  2. Napredni kurs iz organizacionog savetovanja (jednogodišnja edukacija)

Kako se realizuje program?  

Program se realizuje kroz teorijski i praktičan rad u grupama do 15 polaznika. Na uvodnom kursu radi se na primerima iz prakse predavača i daju se praktične preporuke primenljive na praksu polaznika (analiza primera iz radnog iskustva polaznika). Na naprednom kursu deo obuke je praktičan rad na konkretnim projektima koje realizuju polaznici, a deo obuke je i supervizijski rad u oblasti istraživanja i dijagnostike kao i u oblasti primene određenih metoda organizacionog savetovanja. Program se realizuje kroz 10 tematskih celina u trajanju od 5 sati i planirano je da se realizuje subotom ili radnim danima u popodnevnim satima. Susreti se organizuju uživo, uz dodatak digitalnog okupljanja (online) ukoliko je potrebno za realizaciju diskusionih grupa. Program uključuje i samostalni rad na zadacima koji se postavljaju tokom obuke (okvirno oko 2-4 sata samostalnog rada između tematskih celina). Na zadatke se dobija povratna informacija od strane autorki programa i grupe.

Program edukacije - Uvodni kurs

  1. Pojam i značaj organizacionog savetovanja u kontekstu procesa upravljanja ljudskim resursima; istorijat; koncept, ciljevi i mogućnosti

  2. Koncept mentalnog zdravlja u kontekstu zdrave radne sredine; prevencija u oblasti mentalnog zdravlja –ciljevi, zadaci, mogućnost primene, seting i specifičnosti radnog koneksta

  3. Dijagnostika radne sredine značaj skrininga radne sredine i opservacije radnog ponašanja

  4. Organizaciona kultura; Profesionalna uloga organizacionog savetnika i osnovni etički principi rada sa zaposlenima i organizacijom

  5. Istraživanja u oblasti ljudskih resursa; osnovi metodologije istraživanja i smernice za izradu pojedinih instrumenata za proučavanje zadovoljstva poslom

  6. Stres, sindrom izgaranja, faktori rizika i mogućnosti prevecije; rezilijentnost, emocionalna inteligencija, upravljanje anksioznošću; veštine upravljanja stresom<

  7. Različite vrste stigmatizacije u radnoj sredini i strategije prevazilaženja; edukacija radne sredine iz ove oblasti, zakonska regulativa;

  8. Konflikti na radu, disfunkcionalni timovi i fenomen mobinga; prepoznavanje i strategije prevazilaženja

  9. Rodne uloge i problem diskriminacije -prepoznavanje i prevencija

  10. Balans privatnog i poslovnog života/ balans uloga (roditeljstvo i partnerski odnosi u kontekstu profesionalne uloge) – istraživanja, dijagnostika, prevencija


Program edukacje - Napredni kurs

The advanced course is enrolled by candidates who have successfully completed the basic course in organizational counseling

  1. Osnove psihološkog savetovanja – primena na organizacioni kontekst

  2. Modaliteti organizaciong savetovanja

  3. Osnove koučinga – primena u organizacionom kontekstu

  4. Modaliteti koučing pristupa u organizacionom kontekstu

  5. Liderstvo i organizaciono savetovanje – priprema lidera za lidersku ulogu u kontekstu zaštite i unapređenja mentalnog zdravlja i kreiranja i održavanja zdrave radne sredine

  6. Upravljanje konfliktima u timu/radnoj grupi; elementi timskog rada i grupna dinamika

  7. Simulacija procesa implementacije određenog programa organizacionog savetovanja u konkretnoj organizaciji: rad na osmišljavanju projekata – projektno planiranje

  8. Prezentacija projekata; podrška u realizaciji

  9. Supervizija u procesu realizacije projekta

  10. Evaluacija projekta  


Uspešno završena edukacija

Uspešno završena jednogodišnje / dvogodišnja edukacija za organizacione savetnike omogućava Vam angažovanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima kao i u oblasti organizacionog savetovanja, kako na operativnim tako i na rukovodećim pozicijama. Koleginicama i kolegama koji rade u oblasti socijalnog rada ili prosvete, omogućava sticanje poena za obnavljanje sticanje/obnavljanje licenci obzirom da je program akreditovan u za to nadležnoj instituciji.

Autorke programa

Prof.dr Jelena Sladojević Matić i prof.dr Jasna Milošević Đorđević su profesorke na Fakultetu za medije i komunikacije, Departmana za psihologiju kao i na MA-Upravljanje ljudskim resursima i Primenjena pishologija. Svi predavači imaju bogato praktično isksutvo u oblasti upravljanja ljudskim resursima i organizacionog savetovanja.

Etički kod


1.Uvod

1.1. HERMES Training & Research Center koji organizuje i sprovodi edukaciju iz Organizacionog savetovanja, usvojio je Etički kodeks (u daljem tekstu: „Kodeks“) kojim se definišu etičke i moralne vrednosti, principi i standardi profesionalnog ponašanja edukanata koji se školuju za organizacione savetnike/organizacionih savetnika i to u odnosu sa klijentima ( pojedinci i organizacije, u daljem tekstu –klijent), drugim edukantima i širom javnošću.

1.2. Svi polaznici edukacije u obavezi su da poštuju ovde navedene principe u svom radu i postupaju savesno u skladu sa istima u toku edukacije i nakon završene edukacije u svom profesionalnom radu.

1.3. Prilikom pristupanja u proces edukacije, edukanti će biti upoznati sa načelima Kodeksa nakon čega su u obavezi da daju i pismenu saglasnost o prihvatanju Kodeksa edukacije.

2.Principi Kodeksa za edukaciju iz oblasti organizacionog savetovanja

2.1. Sve aktivnosti edukanata/organizacionh savetnika vezane za oblast rada organizacionih savetnika, zasnivaju se na poverljivosti, objektivnosti, stručnosti i principu nediskriminacije.

2.2. Kršenje osnovnih principa Kodeksa od strane edukanata/organizacionih savetnika može biti osnov za isključivanje iz procesa edukacije. 

3.Princip nediskriminacije

3.1 Princip nediskriminacije definisan je Etičkim Kodeksom i od naročite je važnosti poštovanje istog.

3.2 Princip nediskriminacije podrazumeva da se prilikom preduzimanja bilo kojih radnji vodi računa o jednakom postupanju sa svima, bez obzira na bilo koje njihovo lično svojstvo, a naročito da se ne vrši diskriminacija po osnovu rase, verskog ili političkog uverenja, etničkog porekla, pola i/ili seksualne orijentacije.

3.3. Od polaznika edukacije/organizacionih savetnika se očekuje da slede Princip nediskriminacije, isti poštuju i u skladu sa istim postupaju kako u odnosu sa klijentrima tako i u odnosu sa ostalim polaznicima edukacije.

3.4 Svako odstupanje od Principa nediskriminacije povlači odgovornost i postupanje po pravilima definisanim ovim Kodeksom.

4.Odgovornost i profesionalna kompetencija članova

4.1. Primena etičkih principa je u osnovi povezana sa zaštitom dobrobiti klijenta. Odgovornost nalaže svim članovima da u svom radu koriste svoje stručno znanje i praktične veštine stečene tokom edukacije za organizacionog savetnikau skladu sa najboljim interesom klijenta/organizacije koja ih angažuje kao i u skladu sa pravilima i načelima struke.

4.2. Svaki edukant je u obavezi da poštuje lični integritet kolega – ostalih polaznika edukacije kao i predavača, da se pridržava čuvanja profesionalne tajne i pravila privatnosti podataka, te da ne zloupotrebi poverenje koje je proisteklo iz profesionalnog odnosa tokom procesa edukacije.

4.3. Svaki edukant je u obavezi da se predstavlja u skladu sa svojim profesionalnim statusom tokom procesa edukacije ( edukant; edukant pod supervizijom), do sticanja kvalifikacije za organizacionog savetnika.

4.4. Svaki polaznik edukacije je dužan da svojim ponašanjem i izjavama u javnosti / društvenim mrežama ili na bilo koji drugi način, ne narušava ugled organizatora edukacije ili profesije.

4.5. Rad sa klijentima se ne sme sprovoditi kada je organizacioni savetnik pod uticajem alkohola ili psihoaktivnih supstanci, kada je njegovo/njeno stanje trenutno ili trajno narušeno psihijatrijskim simptomima koji zahtevaju lečenje ili telesnim simptomima koji umanjuju njegovu/njenu sposobnost rasuđivanja i adekvatne primene stručnih znanja i veština.

4.6. Polaznik edukacije je u obavezi da obavesti organizatora edukacije ukoliko se protiv njega vodi bilo kakav prethodni i glavni krivični postupak pred nadležnim organima, ili je osuđen za bilo koje krivično delo, i da o predmetnom postupku i pravnosnažnoj presudi predoči organizatoru sve relevantne činjenice.

5.Poverljivost

5.1. Svi materijali i primeru koje tokom edukacije iznose edukatori/polaznici edukacije u funkciji su učenja i profesionalnog razvoja polaznika edukacije i ne smeju se zloupotrebljavati i iznostiti izvan edukacionog procesa na način koji narušava privatnost nekog od polaznika edukacije/klijenata čiji se primeri koriste tokom procesa edukacije.

5.2. Prilikom prezentacije praktičnog materijal, kao i kod drugih oblika stručnih konsultacija, mora se naročito voditi računa o principu poverljivosti, odnosno o zaštiti privatnosti i anonimnosti klijenta.​

6.Odnosi sa kolegama

6.1. Polazniku edukacije/organizacionom savetniku nije dozvoljeno da vređa, omalovažava ili da u prisustvu klijenta (kao i drugih pojedinaca, u javnosti) iznosi negativne procene/mišljenje o profesionalnim kvalitetima svojih kolega kao i drugih polaznika edukacije, kao i u širem okviru kolega iz srodnih profesija.

7.Postupanja nakon povrede Kodeksa organizatora edukacije

7.1. Svako kršenje osnovnih principa Kodeksa biće razmotreno od starne organizatora edukacije.

7.2. Po principu dobre prakse, organizator edukacije može da odabere da najpre opomene kolegu i pojasni koji su primećeni elementi neetičkog ponašanja i šta je očekivano ponašanje. Ukoliko se neetički postupak/radnja/ponašanje nastavi i nakon ove intervencije, a svakako najkasnije u roku od 30 dana od kada je organizator edukacije obavešten o predmetnom neetičkom ponašanju, odnosno postupanju koje je suprotno obavezama utvrđenim Kodeksom, organizator edukacije ima pravo da isključi iz procesa edukacije polaznika koji i dalje krši odredbe Kodeksa.

7.3. Neprofesionalno ili neetično postupanje polaznika edukacije/organizacionog savetnika u javnosti (u javnim nastupima, na društvenim mrežama i sl.) se smatra javnom informacijom i može biti razlog za pokretanje postupka kršenja Kodeksa i bez usmene ili pismene etičke pritužbe na člana.

Prijava za edukaciju


Potrebno je da zainteresovani kandidati za učešće u edukaciji pošalju prijavu za edukaciju sa dodatnim dokumentima koje navodimo u nastavku teksta kao i potpisanu Izjavu o prihvatanju Etičkog koda edukacije. Nakon razmatranja prijava dobićete informaciju mejlom o tačnom datumu početka edukacije.

Prijava za edukaciju iz organizacionog savetovanja treba da sadrži:

  1. Biografiju kandidata sa osnovnim podacima (preporučen je EUROPASS CV format): ime i prezime, adresa stanovanja, e-mail, telefon, naziv i vreme završetka akademskih studija, poslediplomskih studija; dosadašnjih edukacija, radno iskustvo (ustanova, pozicija i trajanje)

  2. Motivaciono pismo u slobodnoj formi ne duže od dve stranice: zbog čega želite da pohađate ovu edukaciju, koja su vaša očekivanja kao i u kojim oblastima vidite mogućnosti primene stečenih znanja

  3. Potpisanu Izjavu o prihvatanju Etičkog kodeksa kojom kandidat potvrđuje da je pročitao Etički kodeks, da je saglasan sa njim i da će se pridržavati odredbi Etičkog kodeksa u toku edukacije i tokom svog rada u oblasti organizacionog savetovanja.


Formular izjave o prihvatanju Etičkog kodeksa možete preuzeti OVDE - ETIČKI KOD EDUKACIJE 

Prijave poslati na e-mail adresu: office@hermes.rs


Napomena: grupe će biti formirane u zavisnosti od broja prijavljenih polaznika. O tačnom datumu početka edukacije bićete naknadno obavešteni.

Ukoliko su potrebne dodatne informacije i pojašnjenja možete nam se obratiti mejlom na adresu: office@hermes.rs


Cena edukacije:

Cena prve godine edukacije iznosi 1800 eura (u dinarskoj protivvrednosti). Moguće je plaćanje u 4 rate na zahtev polaznika. Instrukcije o uplati ćete dobiti nakon upisa na edukaciju.

Stručni tim


Prof. dr Jelena Sladojević Matić

Psiholog; psihoterapeut – sertifikovani IAAP analitičar; sertifikovani trener iz oblasti interpersonalnih veština i organizacionog koučinga

Kontakt​​​​


Prof. dr Jelena Sladojević Matić - osnivač i direktor agencije „HERMES Training & Research Center“, psiholog, vanredni profesor na Fakultetu za medije i komunikacije. Predavač na master studijama iz oblasti ljudskih reursa kao i na departmanu za psihologiju – osnovne studije, na predmetima: HR konsalting i organizaciono savetovanje ; Organizacioni koučing; Menadžment ljudskih resursa; Mentalna higijena u radnim organizacijama; Psihoterapija i savetovanje.

Bogato radno iskustvo iz oblasti ljudskih resursa u okviru kompanije Telekom Srbija ( vodila trening centra kompanije; osnovala psihološko savetovalište za zaposlene; dugogodišnje iskustvo na poslovima selekcije i razvoja); kao konsiltant realizovala brojne HR projekte, a od 2011. godine osnovala agenciju „HERMES Training & Research Center“, koja se bavi HR konsaltingom i organizacionim savetovanjem. Trenutno se dominantno bavi realizacijom projekata iz oblasti organizacionog savetovanja, dijagnostike radne sredine; procene radne uspešnosti i assesmenta, kao i projektima iz oblasti razvoja kompetencija i organizacionog koučinga. Radi kao psihoterapeut i supervizor u privatnoj praksi od 2001.godine. Učestvovala u relevantnim naučnim i stručnim skupovima u zemlji.

Magistrirala i doktorirala na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu – grupa za psihologiju. Doktorirala je 2011. godine, tema : „ Koncept Senke i njen značaj u analitičkom terapijskom i dijagnostičkom radu“. Magistrirala je 2003. godine, tema : „ Kognitivne i emocionalne komponente bolesti zavisnosti“. Individualni član i supervizor Svetske asocijacije za analitičku psihologiju- International Association for Analytical Psychology (Cirih, 2008). Pet godina obavljala funkciju predsednika Srpskog Analitičkog Društva, razvojne grupe pri IAAP, koordinirala i organizovala edukaciju u saradnji sa IAAP. Predavač i supervizor pri edukaciji za analitički orijentisane psihoterapeute, koju u saradnji organizuju IAAP i SAS. Završila osnovni, srednji i napredni kurs iz KBT-a ( sertifikate izdao Albert Elis Institut-New York); dvogodišnju edukaciju iz Sistemske porodične psihoterapije alkoholizma u organizaciji IMZ (prof. Dr. Nastasić i prof.dr. Stanković); nosilac sertifikata EMDR psihoterapeuta (Level1 i 2). Sertifikovani trener iz oblasti interpersonalnih veština (oblast komunikacije, assesmenta).


Prof dr Jelena Sladojević Matić - osnivač i direktor agencije „HERMES Training & Research Center“, psiholog, vanredni profesor na Fakultetu za medije i komunikacije. Predavač na master studijama iz oblasti ljudskih reursa kao i na departmanu za psihologiju – osnovne studije, na predmetima: HR konsalting i organizaciono savetovanje ; Organizacioni koučing; Menadžment ljudskih resursa; Mentalna higijena u radnim organizacijama; Psihoterapija i savetovanje. 

Bogato radno iskustvo iz oblasti ljudskih resursa u okviru kompanije Telekom Srbija ( vodila trening centra kompanije; osnovala psihološko savetovalište za zaposlene; dugogodišnje iskustvo na poslovima selekcije i razvoja); kao konsiltant realizovala brojne HR projekte, a od 2011. godine osnovala agenciju „HERMES Training & Research Center“, koja se bavi HR konsaltingom i organizacionim savetovanjem. Trenutno se dominantno bavi realizacijom projekata iz oblasti organizacionog savetovanja, dijagnostike radne sredine; procene radne uspešnosti i assesmenta, kao i projektima iz oblasti razvoja kompetencija i organizacionog koučinga. Radi kao psihoterapeut i supervizor u privatnoj praksi od 2001.godine. Učestvovala u relevantnim naučnim i stručnim skupovima u zemlji. 

Magistrirala i doktorirala na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu – grupa za psihologiju. Doktorirala je 2011. godine, tema : „ Koncept Senke i njen značaj u analitičkom terapijskom i dijagnostičkom radu“. Magistrirala je 2003. godine, tema : „ Kognitivne i emocionalne komponente bolesti zavisnosti“. Individualni član i supervizor Svetske asocijacije za analitičku psihologiju- International Association for Analytical Psychology (Cirih, 2008). Pet godina obavljala funkciju predsednika Srpskog Analitičkog Društva, razvojne grupe pri IAAP, koordinirala i organizovala edukaciju u saradnji sa IAAP. Predavač i supervizor pri edukaciji za analitički orijentisane psihoterapeute, koju u saradnji organizuju IAAP i SAS. Završila osnovni, srednji i napredni kurs iz KBT-a ( sertifikate izdao Albert Elis Institut-New York); dvogodišnju edukaciju iz Sistemske porodične psihoterapije alkoholizma u organizaciji IMZ (prof. Dr. Nastasić i prof.dr. Stanković); nosilac sertifikata EMDR psihoterapeuta (Level1 i 2). Sertifikovani trener iz oblasti interpersonalnih veština (oblast komunikacije, assesmenta).



Prof. dr Jasna Milošević Đorđević

Psiholog, redovni profesor na departmanu za psihologiju Fakulteta za medije i komunikacije (FMK)

Kontakt


Prof. dr Jasna Milošević Đorđević – psiholog, saradnik agencije „HERMES Training & Research Center“, Prodekanka je za nauku na Fakultetu za medije i komunikacije; Upravnica Departmana za psihologiju. Članica Senata Univerziteta Singidunum.

Redovna je profesorka na Fakultetu za medije i komunikacije: na master studijama iz oblasti ljudskih reursa kao i na osnovnim studijama na Departmanu za psihologiju FMK. Na osnovnim i MA studijama pokriva niz tema od kojih su najrelevantnije - Pojedinac u socijalnom kontekstu; Procesi socijalizacije; Rod i liderstvo; Metodologija psiholoških istraživanja i statistika i druge. U svom radu se intereresuje za pitanja liderstva u organizacijama, primene coaching tehnika u organizacijama, komunikaciju naučnih podataka, mehanizme poverenja u društveni sistem, zdravstveno ponašanje (vakcinacija), verovanje u teorije zavera, političku psihologiju.

Diplomirala i magistrirala na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, gde je odbranila doktorsku disertaciju “Nacionalni identitet: psihološka analiza naučnih i laičkih shvatanja“. Objavljuje u međunarodnim časopisima radove iz oblasti socijalne psihologije, organizacijske prihologije i sociologije i učestvuje na naučnim skupovima u zemlji i inostranstvu. Učesnica je brojnih međunarodnih naučnih projekata. Fakultet za medije i komunikacije je 2024 godine objavio njenu najnoviju knjigu (u koautorstvu sa dr. Milicom Vdović) "Psihologija (ne)poverenja u društveni sistem“.

Radila je u istraživačkim agencijama Gallup Srbija (Izvršni direktor), Ipsos Strategic marketing (Direktor javno mnjenskih i medijskih istraživanja). Bila je istraživač u Institutu za političke studije u Beogradu (1994-2022) na projektima Ministarstva nauke, tehnološkog razvoja i inovacija RS i profesorka na Fakultetu političkih nauka, Univerziteta Crne Gore, kao i članica prvog saziva Naučnog saveta Fonda za nauku RS. Gostujući je predavač na MA program University of Milano – Bicocca: Applied Experimental Psychological Sciences;

Prof dr Jasna Milošević Đorđević – psiholog, saradnik agencije „HERMES Training & Research Center“, Prodekanka je za nauku na Fakultetu za medije i komunikacije; Upravnica Departmana za psihologiju. Članica Senata Univerziteta Singidunum.

Redovna je profesorka na Fakultetu za medije i komunikacije: na master studijama iz oblasti ljudskih reursa kao i na osnovnim studijama na Departmanu za psihologiju FMK. Na osnovnim i MA studijama pokriva niz tema od kojih su najrelevantnije - Pojedinac u socijalnom kontekstu; Procesi socijalizacije; Rod i liderstvo; Metodologija psiholoških istraživanja i statistika i druge. U svom radu se intereresuje za pitanja liderstva u organizacijama, primene coaching tehnika u organizacijama, komunikaciju naučnih podataka, mehanizme poverenja u društveni sistem, zdravstveno ponašanje (vakcinacija), verovanje u teorije zavera, političku psihologiju.

Diplomirala i magistrirala na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, gde je odbranila doktorsku disertaciju “Nacionalni identitet: psihološka analiza naučnih i laičkih shvatanja“. Objavljuje u međunarodnim časopisima radove iz oblasti socijalne psihologije, organizacijske prihologije i sociologije i učestvuje na naučnim skupovima u zemlji i inostranstvu. Učesnica je brojnih međunarodnih naučnih projekata. Fakultet za medije i komunikacije je 2024 godine objavio njenu najnoviju knjigu (u koautorstvu sa dr. Milicom Vdović) : "Psihologija (ne)poverenja u društveni sistem".

Radila je u istraživačkim agencijama Gallup Srbija (Izvršni direktor), Ipsos Strategic marketing (Direktor javno mnjenskih i medijskih istraživanja). Bila je istraživač u Institutu za političke studije u Beogradu (1994-2022) na projektima Ministarstva nauke, tehnološkog razvoja i inovacija RS i profesorka na Fakultetu političkih nauka, Univerziteta Crne Gore, kao i članica prvog saziva Naučnog saveta Fonda za nauku RS. Gostujući je predavač na MA program University of Milano – Bicocca: Applied Experimental Psychological Sciences;